menusearch
takhtshow.ir

تختشو ترکیه ای

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ سه شنبه
(0)
(0)
تختشو ترکیه ای
تختشو ترکیه ای

توضیحاتی در این خصوص که مبل تختخواب شو ترکیه ای چی هستش؟

تقریباً شاید اولین نمونه های کاناپه و مبلمان تختخواب شو موجود در ایران از کشور همسایه ما یعنی ترکیه وارده شده. لذا برخی از مشتری ها به دنبال مبل تختخواب شو ترکیه ای هستن و در جواب بایست گفت که تولیدات داخلی به مراتب از لحاظ طراحی، کیفیت و رنگ بندی بهتر و بالاتر از نمونه های ترکیه ای می‌باشند و مطابق با سلیقه مصرف کننده های ایرانی تغییر سایز و کاربرد پیدا کرده اند. هرچند در گروه تولدی تختشو از یراق آلات و پارچه های به اصطلاح ترک هم در ساخت کلاف و رویه کوبی مبلمان تختخواب شو استفاده می‌شود. این نمونه ای هم که در تصویر ملاحضه می‌کنید از اون دست محصولاتی هستش که یراق آلات ساخت کشور ترکیه حتی از نمونه های خارجی مشابه اون بهتر جواب می‌ده و در این محصول بنا به تشخیص استادکار به کار گرفته میشه.

قیمت مبل تختخواب شو ترکیه ای

قیمت مبل تختخواب شو ترکیه ای چند تمام می‌شود و به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که اشاره شد بیشتر نمونه های کنونی مبلمان تختخواب شو در کشور عزیزمان ایران و در سطح کارگاه ها و کارخانه های کشور مونتاژ و تولید می‌شوند. پس بنابراین توجه داشته باشید که در صورت تمایل به خرید مبل تختخواب شو ترکیه ای، این گروه تولیدی با بکارگیری ابزار و یراق آلات ترک اقدام به مونتاژ محصول مورد نظر چه مبل تختخواب شو یک نفره ترک و چه مبل تختخواب شو دونفره ترک می‌نماید که معمولا حدود 5درصد آن هم با توجه به نرخ روز ارز و لیر ترکیه ممکن است قیمت تمام شده متفاوت باشد.

تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.